فرق دختروپسر در مملکت ما...

sweet girls

فرق دختروپسر در مملکت ما...

 

     

    وقتی یه دختر یه کم به خودش میرسه : اوه! اوه ! ننه بابا داشت جمش می کردن!! اینا همش واسه جلب توجه دیگه!!! اینا دنیا و آخرت ندارن که!!!




    وقتی یه پسر تیپ میزنه: چه پسر خوش پوشیه…هزار ماشاا… چه تیپی داره… میمیرن واسش دخترا

     


 

 
 
  
   

     

    وقتی یه دختر از دار دنیا یه دونه دوست پسر  داره : چی بگم والا!!! حجب و حیا دیگه جا نداره تو این مملکت!! دیدیش … بزا دهنم بسته باشه…

     


    وقتی یه پسر ۱۰ تا دوست دختر داره : بزنم به تخته اینقدر خاطر خواه داره، خدا وکیلی بهترین دخترا میرن طرفش… ولش نمی کنن که…

     



     



     

         وقتی یه آقای محترم!!! خیابون رو با پیست اتومبیلرانی اشتباه می گیره : لامذهب عجب دست فرمونی داره…

     




    وقتی یه خانم مثلاً یادش بره راهنما بزنه: ترمز وسطیه…. بابا برو آشپزخونه قرمه 
س

 
 
بزیتو بپز!!! والااااااا

     


 

 
 

     

    

    وقتی بچه خوب تربیت شده باشه: میبینی؟ بچه ام مثل باباشه، اصلا موفقیت تو خونواده ما ارثیه


    وقتی بچه تو یه درس نمره اش بشه ۷۵/۱۹: بله دیگه! خانم یا پی قر و فرشه یا با این دوست موستاش در حال فک زدن و ولگردیه

     



     



     

    وقتی تو یه جمع ، آقا 
پسر

 
 
ی سر و زبون دار داره مجلس رو گرم می کنه: هزار ماشالا!!!!!!! روابط عمومیش بیسته؟؟؟!!!

     




    شرایط بالا برای یه دختر: اوه ! اوه! دختره لوده سبک!!! خانم باش

     





     
  

    نظر مادر شوهر در اول زندگی: میبینی شانس ما رو ؟ دختره فقط ۲۰ میلیون جهیزیه آورده ، نمی دونم این پسره شیفته چی این عفریته شد!!!

              ب
ا

 
 
ز هم همون مادر شوهر: دیگه چی می خواد؟ گل پسرم یه خونه ۴۰ متری تو نقطه صفر مرزی داره، از خداشم باشه ..

 


نظرات شما عزیزان:

طاهره
ساعت12:52---27 بهمن 1389
عالی بود واقعا حقیقت رو میگید دخترا توایران وقتی میخان شان اجتماعی پیدا کنند درس میخونند ولی اگر ازدواج نکردند نمیگن دختر میخاد خودشویشرفت بده واسه خودش کسی بشه میگن چون خواستگارنداره داره درس میخونه دختر24 سالهای هستم دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی هستم اربین 5000هزار مجاز شده جز90 نفر کسایی که وارد دانشگاه شدند بودم بااین سختی داریم درس میخونیم همسایه ها میگن دخترت خواستگار نداره شوهر نمیکنه نمیگن دختره هدفش فقط شوهر نیست رشد وپیشرفته ازدواج هم سرجای خود مادرم میگه دیگه هرکسی کاروبار ساده ای تحصیلات در حد پنجم دبستان داشت میدمت بری من میگم اگر میخواستم تاحالا رفته بودم هدفم یه چیز دیگه است مامانم به جای اینکه فکر کنه دارم برای خودم کسی میشم به فکر اینه شوهرم بده ازدستم خلاص شن بدون اینکه من هدفم چی بود واقعا برا این جامعه متاسفم پاسخ: خوشحال شدم که دوستی هم عقیده با خودم دارم ممنون(پرینازم)

مریم
ساعت20:35---6 بهمن 1389
بابادمت گرم خوب گفتی

سيما
ساعت20:11---26 دی 1389
عالللللللللي بود و حقيقت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 16 دی 1389برچسب:, ساعت 1:27 توسط sweet girls |